NATYCHMIAST WYSYŁAMY! dostarczenie w ciągu 3 dni
Wszystko o zakupie
Jak kupować w sklepie Xdomowo.pl?
Rejestracja i logowanie
Rejestracja w Xdomowo.pl przynosi wiele korzyści i jest częścią wygodnych zakupów w Internecie. Po kliknięciu na pole „Logowanie/Rejestracja“ wyświetli się prosty formularz, do którego należy podać swoje dane kontaktowe. W chwili potwierdzenia rejestracji na podany adres email zostanie wysłane potwierdzenie rejestracji wraz z hasłem do logowania. Kiedy będziesz chciał się ponownie zalogować, wystarczy kliknąć na pole „Logowanie/Rejestracja“ i wpisać swój adres e-mail i hasło.
Po zalogowaniu się zostanie udostępniony dział „Twoje konto“. Tutaj można ustawić nowe hasło, zmienić adres i dane kontaktowe. Uzyskasz również wygodny podgląd statusu swoich zamówień.
Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła do logowania, możesz je w łatwy sposób odzyskać. Podczas logowania wystarczy kliknąć na „Nie pamiętasz hasła?“, wpisać swój email i potwierdzić. Nowe hasło zostanie automatycznie wysłane na pocztę email.
Wybór produktów
Wyszukiwarka: To najprostszy sposób na znalezienie dokładnie tego, czego szukasz. Należy wpisać do niej nazwę produktu lub jej część, a wyszukiwarka sama zaproponuje towar, który Cię interesuje.
Kategorie: Menu na górze prezentuje poszczególne kategorie prezentów – począwszy od tych w promocji i aktualnych ofert, przez podział na konkretnych odbiorców prezentów
Szczegóły produktów: W szczegółowej prezentacji znajdziesz informacje o dostępności towaru w magazynie, cenie, prezentach, które wraz z produktem otrzymasz. Zobaczysz także szereg dalszych propozycji (inne opakowania, odcienie, zestawy) oraz recenzje naszych klientów, którzy już ten produkt kupili. Nie zabraknie także opisu produktu, zawierajacego informacje o konkretnej specyfikacji.
Dostępność produktów
Przy każdym produkcie w naszym sklepie zamieszczamy termin dostawy w tabelce „Dziś zamówię, kiedy otrzymam?“.
W magazynie: Przy zamówieniu do godziny 14 przy zamówienieu za pobraniem, lub opłaconym przez szybkei płatności, produkt wyślemy jeszcze tego dnia, a w ciągu od 2 do 3 dni roboczych zostanie on dostarczony przez firmę kurierską na podany adres.
W drodze: Produkt jest w drodze od dostawcy do naszego centralnego magazynu w Pisku (Czechy). Termin zmagazynowania zamieszczamy zawsze będzie podany przy produkcie, podobnie jak planowany termin dostarczenia do klienta.
3–5 dni: Produkt jest w magazynie jednego z naszych dostawców. Należy wtedy doliczyć do terminu dostawy 3–5 dni roboczych. Tyle czasu potrzebujemy na dostarczenie tego towaru do naszego magazynu, a następnie na podany przez Was adres.
Wyprzedane: Towar oznaczony jest jako wyprzedany, nie można włożyć go do koszyka ani zamówić. Ten status oznacza, że nie posiadamy aktualnie towaru na magazynie ani nie jest on dostępny u naszych dostawców. Jeżeli chcesz kontrolować dostępność tego produktu, oferujemy usługę „Pilnowanie dostępności“. Znajduje się ona w szczegółach produktu. W chwili potwierdzenia tej usługi, polecenie zostanie zarejestrowane i w momencie zmiany dostępności produktu, będziemy informować Cię emailem. Ta usługa jest bezpłatna i niezobowiązująca.
Zamawianie
Koszyk zakupowy: Wybrane produkty należy najpierw włożyć do koszyka. Ilość produktów można zmienić bezpośrednio w koszyku, wpisując ilość produktów, a następnie potwierdzając przyciskiem. Gdy już będziesz mieć towar w koszyku nie zapominij o ile masz taką możliwość wybrać prezentu. Po kliknięciu na napis „Wybierz prezent o wartości do X PLN “, wyświetli się oferta prezentów dla Twojego zamówienia. Należy wybrać jeden, który się Ci najbardziej podoba, a następnie włożyć go do koszyka. W ten sam sposób można wybrać coś ze specjalnej oferty produktów w hurtowych cenach – możesz dodać do swojego zamówienia produkty z oferty w atrakcyjnych cenach.
Ukończenie zamówienia: Kiedy koszyk jest już gotowy, można przystąpić do samego zamówienia. Jako stały klient musisz zarejestrować się pod swoim adresem email i hasłem, jeśli jesteś nowym klientem, trzeba wypełnić dołączony formularz. Kolejnym krokiem jest wybór sposobu dostawy i płatności – tutaj należy wybrać propozycję, która najbardziej odpowiada. Szczegółowe informacje o dostawie i płatności znajdują się w dziale Dostawa i Płatność. Jeśli masz jakąś uwagę do zamówienia, proszę dodać komentarz pod formularzem z adresem.
Kupon zniżkowy: Kod kuponu zniżkowego wpisz po wybraniu pola „Wykorzystaj kupon rabatowy / upominkowy“ na stronie z zawartością koszyka z zakupami. Zniżka będzie odliczona w trakcie podsumowania zamówienia. W każdym zamówieniu można wykorzystać tylko jeden kupon zniżkowy – nie jest więc możliwe kumulowanie zniżek. Nie dotyczy to 2–5% zniżki w ramach Szczęśliwej godziny, która jest doliczana automatycznie. W razie problemów z wykorzystaniem kuponu zniżkowego, prosimy o kontakt z emailowym działem obsługi klienta.
Potwierdzenie zamówienia: W ostatnim kroku wyświetli się podgląd całego zamówienia, wykaz zamówionych towarów, łącznie z adresami i wybranym sposobem dostarczenia oraz płatności. Jeśli chcesz zmienić adres dostawy, można to zrobić łatwo klikając na przycisk „Towar proszę dostarczyć na inny adres“ pod formularzem z adresem dostawy. Zamówienie jest zamknięte po potwierdzeniu tego podsumowania. Następnie pokaże się numer zamówienia oraz możliwość wylogowania się. W tym samym czasie zostanie również wysłane na podany email potwierdzenie o utworzeniu zamówienia.
Monitorowanie przebiegu zamówienia
Postęp realizacji zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się na „Twoje konto“. Pod przyciskiem „Podgląd“ w danym zamówieniu pojawi się jego przegląd i aktualny status, który pokazuje przebieg realizacji zamówienia. O indywidualnych krokach realizacji zamówienia zawsze powiadomimy pocztą elektroniczną. Gdy zamówienie jest gotowe, zapakujemy je starannie i przekażemy firmie transportowej, która zapewni dostarczenie paczki. Szczegóły realizacji dostarczenia znajdziesz w sekcji Dostawa i płatność.